Dragmöte



Nike har hittat nåt spännande i snön


Rio tar sig ett snöbad


Diva har full koll på...


alla småfåglar i trädet!

Har inte hunnit blogga så mkt. Jobbade natten till igår och när jag sovit en stund packade vi ihop alla hundar och grejer och for till Umeå på lagträff inför Vindelälvsdraget. Vi verkar vara fullt lag i år och ingen behöver dubblera sträckor, så det verkar ju lovande iaf ;) Idag var vi och tränade lite omkörningar på hundspåret på Nydala, och det gick bara fint för allihopa. Det känns bra att ha fått låna en sån toppenhund som Diva! Omkörningar och höger/vänster funkar bra + att hon och Swix verkar trivas att köras tillsammans. Nu är vi hemma i Skell igen och Diva ligger och sussar i sängen ;) Myyys!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Om jag kunde klättra tänker nog Diva;)

Kul att det funkar så bra. Vi har ju en het Vorshe tik här över helgen. Nu när jag vågade dra med henne så är det nog ingen problem med diva för mig.

Raja är som en unghäst som håller på att ridas in.

Nu väntas vallsberget för oss och efter det så ska jag och johan en drag tur med jyckarna.

Hoppas ni får en härlig skiddag, Kram....

2010-03-07 @ 09:37:51
Postat av: Eva

Haha, ja jag tror också det. Hon tycker dom är väldigt spännande! Nog vågar du köra med Diva. Idag när vi var ute och körde med hundarna tappade Roland linan på Swix och Diva. Då ropade han bara sitt och båda två satte sig direkt. Praktiskt!

2010-03-07 @ 21:21:31
Postat av: Nicole

Har ni vare i Ume utan att säga nått:( Nu är de inte långt kvar tills draget va?

2010-03-09 @ 11:23:58
Postat av: Eva

Jag hade tänkt ringa först men insåg att jag endå inte skulle ha tid att träffas. Vi hade möte på fredag och for hem rätt tidigt på lördag. Det är typ bara en vecka kvar nu! När kommer du o hälsar på i stan?

2010-03-09 @ 18:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0