Dagens tur


Dåligt med bloggande i veckan, jag vet! Har mest jobbat i veckan känns det som. Idag har jag iaf varit ledig så vad passar då bättre än en skidtur med hundarna i solen. Vi for ut till Hjoggböle och körde längs skoterleden där det på vissa ställen var både brett och bra preparerat. På vitberget har de inte preparerat alls den senaste veckan och det är urdåliga spår. Men i hjoggböle var det bra. 2,5 mil totalt blev det idag, men då stannade vi och fikade i solen också. Hundarna har varit riktigt duktiga och kämpat på mycket bra. Ikväll är det nog rätt lungt här hemma ;)




Kommentarer
Postat av: Åsa

VA!!?? är det inte bara DIVA SOM FÅR LIGGA I SOFFAN???? Dom verkar ha det sååå mysigt tillsammans;) Härligt att du började upptadera bloggen lite för jag har längtat i massor.

Kram från oss alla till er alla.

2010-03-13 @ 16:27:44
Postat av: Eva

Haha, nej de andra hundarna har också fått utökade friheter... vet inte vad som hänt!! Visst är dom söta :) Förstår det, har haft lite dåligt samvete att jag inte uppdaterat. Diva hälsar! Kramar!

2010-03-13 @ 19:15:08
Postat av: Malin

Vilka härliga promenader ni verkar ha och vad vackra vovvarna är! Trevlig söndag!/Malin

2010-03-14 @ 13:39:55
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Kate

Vad söta!

2010-03-14 @ 14:29:58
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: Sara

åå vad fina pointrar :) väldigt snygga på bild ;) Jag har också pointer :) 13 årig tik :)

2010-04-07 @ 13:49:23
URL: http://saraandterrier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0