Apport


Idag har det blivit lite apporteringsträning i finvädret. En gammal skata i frysen fick bli dagens apport.


Swirre


Det är kuuul me apport!


trots att det är en äcklig gammal skata man ska hämta..





Jag ser den! Jag ser den!


Diva börjar bli rätt duktig på apportera nu. Först en apport på lite nära håll..


men den var ju lite äcklig...


men det går!


för man är ju så duuuktig!!


och det är ju kul!!


åsså lite längre apport..


nemas problemas!


men vem skulle man lämna den till? Du kanske vill ha?


Jaha, var det duu som skulle ha den!


Rio gör allt med stor entusiasm, så även apporteringen!


Har ni sett nån snyggare setter nån gång? Nä, trodde väl det! ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hon verkar så glad hos er.....för här när jag försöker jobba med hon har hon svansen nästa alltid mellan bena. Bara så ni vet är ni helt underbara det är så kul att följa hennes framsteg. WOW att hon apporterar en skata från marken , det har ju inte hänt här kan jag säga!!!! Kramar till er alla

2010-03-16 @ 20:49:57
Postat av: Eva

Vad roligt att höra! Hon börjar blir riktigt duktig på hämta apporten och tycker att det är ganska kul. Diva är för söt, nu håller vi på att packa in i bilen och de andra tre hundarna svansar mest efter och vill INTE bli bortglömda medan Diva ligger i en solfläck och tar det lungt. Skönt!

2010-03-17 @ 13:47:10
Postat av: Åsa

Lycka till vi håller både tummar och tassar för er.

Kram från Johan, Åsa, Minja, Ada och Olga

2010-03-17 @ 17:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0