Tour de dog

Idag har vi kört första motionstävlingen i Tour de dog. Jag körde med Nike och Rio i par och var riktigt nervöös innan starten. De brukar ju vara nååågot taggade när de får springa tillsammans, och jag har dessutom inte kört dem så mkt ihop. Kom lite sent till starten och blev lite strul då Rio trasslade in ena benet i Nikes sele (fråga mig inte hur?!). Hundarna sprang iaf på hur bra som helst och vi placerade in oss på 5e plats på 6 km. Nöjd! Roland körde Swix och han sprang också bra och placerade in sig på 6e plats.
Tyvärr verkade både Nike och Rio totalt ha glömt bort kommandot höger/vänster så det skall vi träna på i veckan.

Sista backen innan mål

Johan och Giro körde 10 km!

Swix i starten

Swix sista backen innan mål


Swix på upploppet


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ju helt underbart ut, är lite rädd när det går för fort och helst i någon kurva...men men jag lär mig väl till slut. Det är inga promlem för mig att åka på isen för då är det ju bara att åka rakt fram.

vi ses, Kram...

2010-01-11 @ 16:07:05
URL: http://pointerliv.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0