Tour de dog

Idag har vi kört ytterligare en söndagstävling här i Skellefteå. Jag hade egentligen tänkt köra Nike och Rio i par, men ändrade mig i sista sekunden och körde bara med Nike istället. De hade ändrat bana från förra veckan (och vi som hade tränat in oss på alla svängar på den förra ;)) som var betydligt lättare med mindre öppförsbackar. Inte mig emot! Nike sprang på riktigt bra och vi placerade in oss på en 4e plats. Lite osäkert vad min tid egentligen blev eftersom domaren inte såg när vi gick i mål. Men det vart nog ungefär rätt endå (resultat finns under länken på Skellefteå Draghund). Nike lyssnade klockrent på alla höger/vänster och jobbade bra även uppför. Min duktiga kille!! =)
Roland körde Swix och han sprang på riktigt bra fram till han helt plötsligt började halta på höger fram, så han avbröt. Nu har vi klämt och kännt och böjt och tänjt men han verkar inte ha ont nånstans?! Konstiga hund... ;)









Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser härlig ut...man kanske kan vara med i era tävlingar i skellefteå någon gång när man blir vassare på skidorna så klart. Men man behövde ju ha ett grönt kort för att åka...shit. Kramar från oss i öjebyn

2010-01-19 @ 12:17:19
URL: http://pointerliv.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0