Snart helg!


Huga vad fort det blir mörkt ute! Hade bara tänkt laga mat lite snabbt och sedan dra ut på en cykeltur uppför berget med hundarna, men nu tar jag nog en mer upplyst väg istället. Hundarna ligger i sina bäddar och snarkar men de brukar ju inte vara sen att haka på när det händer något. Igår hade vi tänkt fara på en hundträningsträff och träna passivitet med Swix. Tyvärr hade vi sett fel på datumet, så det blev inget med det. =/
Imorgon kommer mormor och morfar på besök. De stannar över helgen och har till och med med sig all mat vi skall äta. Vilken lyx! Hoppas på massor av älgkött av stooor´n de sköt i år.

En lite önskelista till tomten (om han nu läser min blogg)

JAG ÖNSKAR MIG EN HUNDSLÄDE för typ 2-4 hundar.
Det är allt! Det var väl inte så mkt?
Dessutom har jag varit snäll i år - fråga Roland!

Kram Eva


Karins vackra sibbespann


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vet ni vad? Det är SNÖ i Brännberg!

2009-10-16 @ 20:15:10
Postat av: Eva

Buhu! Vad fusk!Är du i brännberg nu eller?

2009-10-16 @ 22:13:57
Postat av: Amanda

Jepp vi är här över helgen. Funderar på att starta skotern och andas in lite avgaser i eftermiddag:P Tycker det låter lyxigt att ha besök som håller med maten:P Du skulle se lillstrutsen nu han är drygt en meter. Pappa hälsar! (och undrar hur det går med pluggandet;) )

2009-10-17 @ 14:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0