Gullepålle



Såhär glad blir man då man får leda gullepålle från hagen. Hästlukt - mmmmm!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så snygga ni är! Vilken super läcker kappa du har:)

2009-10-21 @ 16:40:04
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: Andrea

Åh vilken fin bild, underbar häst :) Saknar ridandet hur mkt som helst känner jag när jag ser det där!

Var superlänge sen jag kollade in här, fattar inte var tiden tar vägen? Ni verkar göra massa roligt med hundarna, blir glad av att läsa i bloggen :) Jag hoppas på lite fågeljakt med Phoenix snart o åtminstone få fylla frysen med lite fåglar o småvilt så man har att träna med, just nu ekar det tomt, bara en gammal gräsand som ligger där.

Hur har ni det annars? Hur är det med världens bästa Nike?

2009-10-25 @ 20:51:25
Postat av: Eva

Hej! Vad kul att höra ifrån dig! Har haft lite dåligt samvete att jag inte hört av mig men tiden bara rinner iväg ibland. Kul med fågeljakt! Känner igen det där med apportvilt, vi har typ en gammal skata vi kan använda, hur kul är det?! Sedan har vi bara en stackars liten fågel i frysen (orre) som Roland skjutit iår, men det är ju bättre än inget! ;) Annars har vi det bara bra. Världens bästa Nike är väldens bästa, precis som vanligt ;) Vi tränar inför vinterns skidsäsong, sedan blir det lite apportträning också. Hur är det med dig, familjen och hundarna?? Kramar

2009-10-25 @ 21:27:30
URL: http://naiken.blogg.se/
Postat av: Eva

Föresten: Nike brukar följa med mig på mina ridturer i Skellefteå, det är helt perfekt och supermysigt. Dessutom kan man ju faktiskt jaga till häst, fåglarna är tydligen mindre skygga då. Bara som ett tips tänkte jag ;)

2009-10-25 @ 21:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0