Klant-ashl

Nu är det andra gången jag ramlar med cykeln när jag är ute med hundarna. Förra gången tog Swix fel sida om en lyktstolpe och det tog tvärstopp och jag hamnade med näsan i diket. När jag kravlat mig upp stod swix och kissade på stolpen, så berörd blev han av händelsen! Pissnisse! Idag gjorde jag och Nike ett sliding stop på en isfläck uppe på berget och jag landade på höften. Swix (som var lös) kom glatt skuttande och undrade vad jag höll på med egentligen?! Nike blev inte heller så berörd av händelsen. Tur man har tålmodiga hundar!

Sliding stop till häst

 


Kommentarer
Postat av: Doris

Och Eva använder hjälm???????

2009-11-13 @ 17:58:34
Postat av: eva

njaa, jag har mössa. Det räknas som hjälm i norge

2009-11-14 @ 11:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0