Ge mig snö och - 15!

Det bara regnar och är grått och trist ute! Urs! Längtar till luciahelgen för då ska vi med Dragkrafterna till Saxnäs och åka skidor, träna hundar och äta god mat. Det är så himla mysigt på fjällgården innan jul och dessutom bjuds det på julbord! Inte dåligt. Kanske får vi även låna med Rio.
Idag tog jag och hundarna en joggingtur medan Roland var o körde skidor. Hundarna har haft en sån trisst dag idag så jag kände att de var tvungen få röra på sig lite. Tränar dem på att springa bakom och det går riktigt bra. Mötte även en hund ute i spåret o Nike brydde sig inte nämnvärt. Han brukar annars vara en rackare på att springa fram o hälsa på hundar. Tur att han är snäll =)
Imorgon blir det nog en cykeltur uppe på berget samt träning på Hundens gård med Swix. Kanske hinns det med lite apportträning med Nike också. Han var inte alls lika entusiastisk till apporten igår som han varit tidigare. Men det är väl bara att träna på antar jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0