Loov!

Hur startar man ett lov på bästa sätt? Jo man tvättar mellan 07 -10 och sedan pluggar man resten av dagen.  Efter det tycker jag man har gjort sig ordentligt förtjänt av lov! Eller vad säger ni?Det är iaf vad som väntar imorrn. Efter ridningen drar vi sedan vidare till Schtaaan. Härligt!
Jag hoppas det blir en sväng till Hjoggis med morfar och kanske lite spårträning med Nike. Jag har ju en bok om viltspår o sånt, ska nog ta och läsa den snart!
Sedan ska jag få hyra jägarexamensböcker av Amandas pappa. Så nu finns det ingen utväg, nu måste jag iaf försöka klara teoriprovet. Känns ju tråkigt att följa med på jakt och vara som nån annan packåsna - då jagar jag hellre!

Amanda - vi måste träna på det här med att skjuta också!







Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, det måste vi göra! Blir bra nu när du ser till att jag gör klart det där:P

2009-05-24 @ 20:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0