Apport


Just nu är det hårdträning med Swix apport som gäller. Han börjar faktiskt bli riktigt duktig nu, måste jag säga! Roland har kämpat på och det har verkligen gett resultat. Sånt är ju alltid roligt!
Tentan imorgon och den får gå som den går. Man känner sig lite omotiverad att plugga nu när sommarn är så nära. Nästa vecka bär det av upp till Abisko. Ska bli skoj! Kanske är det midnattssol där? Det lär iaf vara rätt ljust på natten. Sedan går det bara en vecka så ska jag dit igen. Herregud, vet inte hur jag ska hinna med allt. Dessutom skall jag en sväng till Östersund också. Jag vet inte riktigt vem som planerat min sommar - men hon måste ha varit en riktigt tidsoptimist!
Äh jag ska inte klaga, det är kul att ha mkt inplanerat!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0