Det snurrar i min skalle


Jag o Swix sitter o lyssnar på musik framför Macen


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad mysigt ni verkade ha.. jag vill också ha swix eller nike här;) Vilken otur att vi just ska gå om varann! Men jag är kvar idag iaf, och på söndag efter 20 om du vill kika förbi, kan du inte göra det å stanna några dar nästa vecka!?:P Lycka till med träningen om vi inte ses innan!

2009-07-31 @ 12:19:53
Postat av: Åsa

Vad mysigt ni verkade ha.. jag vill också ha swix eller nike här;) Vilken otur att vi just ska gå om varann! Men jag är kvar idag iaf, och på söndag efter 20 om du vill kika förbi, kan du inte göra det å stanna några dar nästa vecka!?:P Lycka till med träningen om vi inte ses innan!

2009-07-31 @ 13:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0