Söndag





Kommentarer
Postat av: Miranda Frings

Hej på Er! Har lite dåligt samvete att jag inte har hört av mig till Er i evigheter! Gud va Eran buse har blivit stor o vacker. Jag såg Eran fråga om dressyrkurs, men jag skall vara ärlig att säga att jag har varken haft tid eller ork. Det kan hända att Fredrik Nyström o jag skall ha någon skogsträning med apport till hösten, så Ni kan ju hålla upp ögonen, sen får Ni ju alltid ringa eller hälsa på! Klappa hunna o varma kramar till Er. Förlåt att jag inte har hört av mig tidigare! Kraaaaam

2009-02-25 @ 07:05:49
URL: http://www.nogg.se/fjellripa
Postat av: Tapio Tuoma

Fina bilder av hundarna, de verkar trivas. går det bra med rio tillsammans med de andra? står ni fortfarande ut med honom? Hoppas ju själv att det kommer att gå bra för er.mvh tapio

2009-02-25 @ 22:04:25
Postat av: Eva

Hej! Det går riktigt bra med hundarna, de trivs bra tillsammans! Bara de får springa av sig energin varje dag så märks de knappt här hemma! Han känns mycket lugnare och tryggare nu än förra året, men det kanske inte är så konstigt. Swix har även fått en idol att se upp till, som du kanske ser på bilderna. Springer gärna brevid Rio och härmar vissa småsaker han gör. Roland hade tänkt ringa dig, men det har han kanske glömt. Vi hörs iaf! Mvh Eva

2009-02-25 @ 22:37:47
URL: http://naiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0