Alla hjärtans dag!

Idag har vi varit i Örträsk på tidsträning. Det var laget Dra mig baklänges som anordnade det hela, och det var verkligen välorganiserat. Spåren var bra, dock gick skidorna trögt (- 15 grader). Nike drog okej, även om jag vet att han kan bättre. Men jag är ändå nöjd! Roland körde Rio och irländaren Lotus i par och slog min tid med 40 sekunder... skit också! =)



Jag och Nike



Idas fina vorsteh Ali


Anne-Marie hade lånat med sig denna fina strävhåriga viszla Leka.





Swix fick följa med som publik.


Denna amerikanska bulldog var också publik.


Roland tyckte jag skulle lägga upp resultaten på bloggen, så jag gör väl det då...
Klicka om ni vill se!

Kommentarer
Postat av: öjebybor

Många alla hjärtans kramar från Minja , Diva , Ada:) Plus bonus hundarna Raja , Flippa.

2009-02-14 @ 22:46:32
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: Eva

Våra hundar hälsar och tackar! =)

2009-02-15 @ 16:36:50
URL: http://naiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0