Varför krångla till det?!


Kommentarer
Postat av: Andrea

hjälp! vad tiden går fort. Nu var det ju jättelänge sen vi skulle ses :p Vet inte var tiden tog vägen! suck Vi har iaf hunnit vara ner med Phoenix i Sundsvall på utställningen och det gick bra. var 53 ställande (flattar) men hmm... 6-8 unghannar, minns inte var så fokuserad på Phoenix. En mkt nitisk domare som inte gillar att unghundar ser ut som just.. unghundar! men Phoenix charmade honom så han till o med skrattade lite kors han fick en etta i kvalíté och kom tvåa totalt + fick sig ett HP så jag var mer än nöjd då jag räknat med att bli oplacerad o domaren faktiskt skickade ut några på släta tvåor. hunden som vann var äldre än Phoenix o mkt kraftigare så jag förstår varför den vann, dokc slog Phoenix ut några äldre o kraftigare killar så jag var förvånad, men nöjd som sagt.

Vore jättekul om vi kunde ses nåt snart, vore kul om jag kunde få med mig Fredrik också, han är sjuk, vet inte ännu hur han mår idag för han sover fortfarande, men i morrn åker han till Göteborg på en kurs o blir borta till.. tisdag tror jag det var. Men vi kan ju höras o se när det passar er också! Kul om Swix o Phoenix får busa lite nu när Swix förhoppningsvis inte blir så rädd för honom längre :p o ikaros o nike får ses.

2008-10-18 @ 08:52:56
Postat av: Eva

Hej! Åh vad roligt att det går så himla bra för er!! Phoenix verkar verkligen kunna charma vem som helst! Han är då inte som nån annan flatte jag träffat iaf... =) Förlåt att jag inte hörde av mig förra veckan, men det var tokmycket i skolan + att vi var i Hemavan hela helgen. I veckan skulle passa bra förutom att vi har hundkurs onsd. kväll och ridning torsd. kväll , annars är vi hemma! Vet du nån bra plats där vi kan ses så hundarna kan busa? Här utanför tror jag inte det är så populärt..=) Ha det så bra! Vi hörs!

2008-10-19 @ 17:32:20
Postat av: Andrea

ja det är jättekul att han charmade domaren som annars såg ut som ett stenansikte :p var lite jobbigt att åka så långt i nuvarande tillstånd bara märkte jag på vägen ner mot Sundsvall, men det funkade :) Nej Phoenix är inte riktigt som flattarna är mest, han är en.. hmm en Phoenix. var o tränade lite linjetag idag, det går hyfsat, ska bara nötas o nötas nu. Vad tror ni om att ses nästa helg då? jag jobbar på lördagen, men kanske på söndagen? Brukar jaktträna då, men kan ju ändå träffas före eller efter? Lättare att ses när man är ledig så det är lite ljust ute tänkte jag. Skulle vi inte kunna mötas i I20 skogen eller någonstans där det finns stora öppna platser men inte för mkt folk (litar inte hundra på Phoenix att han inte sticker till andra hundar nämligen) bonnhund :p

2008-10-19 @ 18:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0