Skidvallning

Idag har jag vallat både mina och Roland skidor från grunden. Tog ett litet tag men jag hoppas det var värt det. Nu är det trots allt bara en vecka kvar tills draget. Sirkka var lite avundsjuk att vi var så lyckligt ovetande. Det känns som vi har tränat för lite (men så kanske man alltid känner?!), eller iaf tränat oss själva för lite. Det är ju så jobbigt att åka själv när man är van att hundarna drar runt en på spåret =). Det tråkiga är bara att vi ska lämna igen Rio nästa söndag. Han är ju trots allt världens goaste irländare! Förhoppningsvis får vi låna honom fler gånger, och vi kommer säkert träffa honom på golfbanan i sommar!
Idag passade jag på att vara ute i det underbara vädret. Körde hundspåret två varv, ett varv med båda hundarna på lina och ett var där de fick springa lösa. Nike sprang till en början jättedåligt, men det visade sig när vi stannade att han var jättekissig. Efter det sprang de som idioter båda två =)


image95
Jag och Roland ikväll på Nydala?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0