Bilder på valparna



1) Alla vill helst vara i knäet samtidigt
2) Svansarna står rakt ut när dom käkar, Rally sover
3) Sprint är på språng
4) Alla tre svartingar i knäet




1) Ferry var tröttast av alla, han ville mest sova
2) Tror det är Fischer, kan även vara Stenis
3) Tiken med halva nosen vit, Stenis i bakgrunden
4) Sprint undersöker mina strumpor, Mieto vill upp i knäet




1) Sötnosen Mieto. Nyfiknast av alla! =)
2) Mieto igen. Minst i kullen (iaf av hannarna) men mest frammåt!
3) Ferry, störst i kullen men tröttast!
4) Den tredje svarta hannen Atomic.




1) Stenis smakar på bältet
2) Fischer (tror jag) väldigt fint teckning på huvudet.
3) Tre paltar som sover gott..
4) Hungrig blir man efter allt bus...




1) ... och morsan ställer upp...
2) Helst ska alla ligga på varandra..
3) Och det går bra att sova även om någon sitter på huvudet
4) åsså dags för lite bus..




1) Bestämda men en aning vingliga steg
2) Mieto full fart frammåt för att undersöka vad som rör sig, kanske går det äta??
3) Kalla 1 smakar på jeansen
4) Mieto vill vara med där det händer



1) Tröttisen Ferry, orkar knappt hålla uppe ögonen
2) Söt bild på Kalla 1
3) Världen sötaste Mieto som ser ut som en mini-Nike. =)
4) Rally med sina valpisar. Fischer längst till vänster sover gott.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan
Nu har jag hittat hit! Som ni ser på min blogg så är valplådan flyttad en bit in i köket nu. Hur kunde jag sätta den så tokigt som när ni var hos oss?! Nu kan vi både laga mat och diska utan att stå i valplådan samtidigt...ha de bra!

2008-03-06 @ 08:30:36
URL: http://www.linjalen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0