Min bästa vän Ceasar


Den här bilden är tagen i mofars stuga i hjoggböle. Jag rider på min häst Piccolo och bredvid sitter min trogna följeslagare Ceasar. Så här kunde han sitta i timmar medan jag var ute och "galopperade på ängarna". Han var min allra bästa vän när jag var liten. Ville alltid leka! Lydde bara morfar och mig. Han kunde ett kommando helt perfekt, och det var när man ropade "Nu är det fika", då kom han som en pil! Var väldigt egen av sig, men den bästa jakthunden morfar nånsin  haft. Jag och Ceasar var födda samma år, 1986,  han var dock ett halvår äldre än mig. Nu är han i himmlen, och jag längtar verkligen tills jag får träffa honom där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0