Loppis

Idag har jag haft loppis på folkparken. Swix föjde med mig medan Nike följde med morfar till hjoggis. Swix var nog trött sedan gårdagen för han har mest legat i solen och vilat sig. Och nu när vi kom hem gick han raka vägen ut till sin favoritplats på altanen och la sig i solen. Han är ju t.o.m värre än mamma på att sola sig!





Träffade en gubbe på loppisen som tyckte att jag skulle köra drag med hans dobermann (som han tänkte köpa..) Jaja, tror han överskattade mig förmåga att åka skidor en aning. Vadå åka skidor, det är väl endå hundarna som ska dra? Men en till hund till vindelälvsdraget hade ju inte varit fel... =)

Kommentarer
Postat av: Miranda, Wiggo o Pim

Hej på Er! Vilken härlig bild. Syns väl att Swix njuter av sommaren LER Hoppas Ni mår bra och att allt glider bra med Eran "valla" LER Jag har kört fast med min Pim, men det är smäller man få ta. Ibland blir jag upprörd och ledsen.....men fick en glad överraskning häromdagen....en liten morot i allt elände...KRAAAAM på Er, klappa Swix, vi hörs

2008-07-15 @ 08:32:53
URL: http://www.nogg.se/fjellripa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0