Hemma hos mamma


Trötta hundar myser på mammas mattor.

Idag har Josse och Henrik och deras "lilla" Lotus varit och hälsat på. Mindre än Swix men väger hela 30 kg! Swix nya hobby att springa efter småfåglar tyckte inte Lotus var lika roligt. Hon ville mest brottas. Jag och Nike tog en skidtur på Vitbergsspåret också. Äntligen kan man åka lite skidor efter förkylningen! Härligt var det och Nike drog bra!
Imorgon ska jag stiga upp tidigt och bege mig ut i skidspåret igen. Ska se om jag vågar ha Swixen lös så han får springa av sig. Sedan far vi norrut till Luuule.

Kommentarer
Postat av: piteåbo

Gott nytt år!

2009-01-01 @ 15:58:03
Postat av: Eva

Gott Nytt År till Er också! Och tack för senast!

2009-01-01 @ 17:41:17
URL: http://naiken.blogg.se/
Postat av: Eva

Gott Nytt År till Er också! Och tack för senast!

2009-01-01 @ 17:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0